FAQ

 F.A.Q - najczęściej zadawane pytania przez naszych Klientów!

Z uwagi na spore zainteresowanie naszymi usługami pojawiają się też częste pytania w naszej skrzynce odbiorczej. Aby ułatwić Państwu obsługę i przyśpieszyć z dostarczeniem odpowiedzi przygotowaliśmy listę najczęściej zadawanych pytań wraz z odpowiedziami.

Zachęcamy do zapoznania się z nimi poniżej.

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie prosimy o kontakt e-mailowy!

Produkty marki FRAGILE POLSKA robimy pod indywidualne zamówienie klienta. Termin dostawy wynosi maksymalnie do 21 dni roboczych. 

Wszystkie przesyłki w formie paczek oraz palet wysyłamy firmą DPD.

Specjalizujemy się w wysyłaniu szklanych osłon na terenie całego kraju oraz zagranicę, wiec doświadczenie w kwestii wysyłki jest pokaźne. Ze względu na specyfikę dostawy istnieje jednak prawdopodobieństwo, że towar może zostać uszkodzony w trakcie transportu. Przesyłka jest oczywiście ubezpieczona - należy tylko sporządzić protokół szkody przy kurierze i dostarczyć do nas kopię. Nowy produkt wysyłamy ponownie na nasz koszt. 

Oczywiście. Konstrukcja jest niezwykle prosta i naszą osłonę wystarczy tylko zawiesić na swoim grzejniku!

Istnieje możliwość udzielenia rabatu w przypadku zakupu większej ilości osłon. Rabat ustalany jest indywidualnie w zależności od kwoty zamówienia. 

W przypadku zainteresowania innym kolorem prosimy o kontakt pod adresem biuro@oslonygrzejnikow.pl. Postaramy się znaleźć odpowiednią paletę dla Państwa!

Pomoc

Jeśli masz problem przy zamówienia zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub emailowego.

Elastyczność

Dzięki naszemu konfiguratorowi zamówisz dokładnie taką osłonę jakiej potrzebujesz.

Szybkość

Gwarantujemy najszybszy termin realizacji zamówionych osłon.
regulamin sklepu internetowego